niedziela, 4 maja 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do LBA przez użytkownika Saga z bloga http://my-story-of-one-direction-saga.blogspot.com/?m=1, (kocham twojego bloga) za co strasznie dziękuję :D
Pytania do mnie:
1.Jakiej muzyki słuchasz?
Rock,pop, klasyczna? Powiedzmy że jestem otwarta na wszystkie rodzaje :P
2. Ulubiony aktor?
Robert Downey Junior *-*
3. Ulubiona piosenka 1D?
Story of My Life
4. Lubisz szkołę?
Średniawo ;p
5. Miejsce, gdzie najbardziej byś chciała pojechać?
Dom 1D albo Wodospad Niagara XD
6. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Szczerość.
7. Lubisz Myszoskoczki?
Jasne :D
8. Lubisz Ananasy????
Tak.
9. Ulubiona książka?
Igrzyska Śmierci albo Wybrani.
10. Lubisz matmę?
NIE.

Nominuję:
1.change-is-good-ff.blogspot.com
2. lietomefanfic.blogspot.com
3. one-direction-strory-of-hope.blogspot.com
Resztę jak będę miała więcej czasu xDD Jestem leniem i narazie nie chce mi się :D

Moje pytania:
1. Ulubieniec z One Direction?
2. Lubisz Maliny?
3. Czego najbardziej nienawidzisz w ludziac
4. Ile masz lat?
5. Dlaczego zabrałaś się za pisanie?
6. Wymień trzy rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę
7. Na czym twoim zdaniem polega przyjaźń?
8. Jakiej muzyki słuchasz?
9. Ulubiony cytat?
10. Ulubiona piosenka?

2 komentarze:

  1. Hej :) dziękuję bardzo za nominację kochana, jestem max wdzięczna <3 Obiecuję ze na nią odpowiem :)
    I dziękuję Ci też bardzo za to, że komentujesz Lie to me, to dla mnei dużo znaczy, że szanujesz moją pracę <3 Kocham Cię i bardzo Ci dziękuję :*
    Zapraszam przy okazji na kolejny rozdział: http://lietomefanfic.blogspot.com/2014/05/rozdzia-47.html
    I ZACZĘŁAM NOWEGO BLOGA powiązanego z Lie to me, na którego zapraszam : http://sinisterstylesfanfic.blogspot.com/
    I gorąco proszę o opinię bo dopiero zaczynam :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Czytam twojego bloga i muszę przyznać, że jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń