środa, 23 kwietnia 2014

CZYTASZ=KOMENTUJESZ. TYM MNIE MOTYWUJESZ.

Ludzie!
Chciałabym was poinformować że mamy... 1000 wyświetleń! Strasznie się z tego powodu cieszę, skaczę z radości xD 
Dziękuję za każdy komentarz pozostawiany pod rozdziałami. Sprawiają one, że szczerzę się do monitora jak głupia :D
Jeśli chodzi o rozdział, to jestem już w połowie pisania. Jak wiecie są testy (ale ja jak zwykle się nie uczę). Nie wiem kiedy się pojawi, ale z pewnością niedługo. Będzie tam więcej Nialla i Jade, jak i Rosalie i Jade :) I oczywiście jakiś wypadek... xD W każdym razie w najbliższym czasie powinnam dodać ;) 
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz + wiele osób prosi bym oceniała i ich blogi. Proście śmiało, bo ja chcichram się do ekranu, że ktoś w ogóle mnie o TO prosi. Bardzo lubię czytać blogi, więc chętnie poczytam. 
Jakaś taka długa ta notka xD 
Do następnego! :*
Alex

A TAK OGÓLNIE WIDZIELIŚCIE YOU&I? W S P A N I A Ł E 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz